Prekių grąžinimo/keitimo sąlygos

  •         Prekes grąžinti arba keisti kitomis galite per 14 dienų nuo daikto pristatymo dienos. Grąžinant ar keičiant prekes kartu su preke turite pristatyti išrašytą sąskaitą faktūrą į parduotuvę, kurioje prekę atsiėmėte arba į artimiausią Jums parduotuvę (jei prekė Jums buvo pristatyta). Taip pat galite grąžinti į paštomatus esančius prie prekybos centrų, kuriuose įsikūrusios mūsų parduotuvės.


    KEIČIAMOS ARBA GRĄŽINAMOS PREKĖS TURI ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje;

    • grąžinama ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo;

    • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

    • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

     

    PREKES GRĄŽINTI GALITE ŠIAIS ADRESAIS:

    • PC Ozas, Vilnius, Ozo g. 18 (darbo laikas: I-VI 10:00 - 22:00, VII 10:00 - 21:00 val. Telefonas: 8-685 53509);

    • PLC MEGA, Islandijos pl. 32, Kaunas (darbo laikas: I-VII 10:00-21:00 val. Telefonas: 8-656 92814);

    • PPC AKROPOLIS, Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas (darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00 val. Telefonas: 8-656 99288);

    • PC RYO, Savitiškio g. 61, Panevėžys (darbo laikas: I–VII 10:00 - 21:00 val. Telefonas: 8-655 33225);

    • PC MOLAS, Taikos pr. 139, Klaipėda (darbo laikas: I-VI 10:00 - 20:00 val., VII 10-19 val. Telefonas: 8-682 63409).


              Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles. Taip pat mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo akivaizdus daikto naudojimo faktas.


             Prekė grąžinama/keičiama dėl pardavimo metu buvusių ir nepastebėtų prekės trūkumų arba pirkėjui buvo pristatyta ne ta prekė, kurią jis užsisakė:

    • Nustačius, jog prekė neatitinka grąžinimo/keitimo reikalavimų ją išsiųsime Jums, prieš tai pranešdami el. paštu ar susisiekę su Jumis telefonu.

    • Nustačius, jog prekė atitinka grąžinimo/keitimo reikalavimus, pinigai  už grąžinamą/keičiamą prekę bus pervesti pavedimu per 14 darbo dienų į banko sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą.

    • Tuo atveju, kai pirkėjas nori pasikeisti prekę į kitą, o Pardavėjas nebeturi pakeitimui tinkamų prekių (nurodytų prekių keitimo prašyme), Pirkėjui siūlomos panašios prekės į prekių keitimo prašyme nurodytas. Jei Pirkėjui šis siūlymas netinka, Pirkėjui grąžinama sumokėta pinigų suma.

    • Grąžinimo/keitimo išlaidos pirkėjui padengiamos tik įsitikinus, kad prekė buvo parduota su pardavimo metu nepastebėtais trūkumais ir pirkėjas pateikė grąžinimo/keitimo išlaidų mokėjimą įrodančius dokumentus. Maksimali grąžinimo/keitimo išlaidų suma negali viršyti 3,00 eurų.

         

            Prekė grąžinama/keičiama dėl kitų priežasčių:

    • Nustačius, jog prekė neatitinka grąžinimo/keitimo reikalavimų ją išsiųsime Jums, prieš tai pranešdami el. paštu ar susisiekę su Jumis telefonu.

    • Nustačius, jog prekė atitinka grąžinimo/keitimo reikalavimus, pinigai už grąžinamą/keičiamą prekę bus pervesti pavedimu per 14 darbo dienų į banko sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą.

    • Tuo atveju, kai pirkėjas nori pasikeisti prekę į kitą, o Pardavėjas nebeturi pakeitimui tinkamų prekių (nurodytų prekių keitimo prašyme), Pirkėjui siūlomos panašios prekės į prekių keitimo prašyme nurodytas. Jei Pirkėjui šis siūlymas netinka, Pirkėjui grąžinama sumokėta pinigų suma, neskaitant kainos už pristatymą.

    • Grąžinimo/keitimo išlaidos pirkėjui nekompensuojamos.

     

    DAUGIAU INFORMACIJOS rasite čia: Pretenzijų dėl prekių kokybės priemimo taisyklės 

     

    Turite klausimų? Rašykite el. paštu eparduotuve@persicco.lt arba skambinkite telefonu: +370 65531428.